قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه به‌منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای مرکز خرید دوک و کاربران محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به‌منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

عضویت در سایت

1) برای خرید ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت دوک ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

2) کاربر باید برای تحویل صحیح سفارش خود، اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام و صفحات سفارش اعلام کند.

3) مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

* صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر طبق اطلاعاتی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

ثبت سفارش

1) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

2) در انتخاب رنگ و سایز محصول مورد نظر خود دقت کامل نمایید (به جدول سایز بندی و اطلاعات مندرج شده هر محصول مراجعه کنید) ، زیرا سایز بندی محصولات فروشگاه دوک متغیر بوده و اندازه های محصولات به صورت متغیر طبق الگوی مختص به مجموعه دوک تنظیم شده و به همین دلیل به هیچ عنوان جنس مرجوعی بابت انتخاب اشتباه سایز و یا رنگ در زمان ثبت سفارش پدیرفته نمی شود مگر اینکه اشتباهی در زمان بسته بندی صورت گرفته و یا محصول سفارشی شما ایراد خاصی داشته باشد که با تایید واحد پشتیبانی مجموعه و با هماهنگی قبلی قابل مرجوع کردن خواهد بود.

3) توجه فرمایید که قیمت‌های درج‌شده بر روی کالاهای وب‌سایت به تومان است و دریافت مبلغ سفارش‌های ثبت‌شده فقط از طریق پرداخت آنلاین صورت می‌پذیرد.

بسته بندی و ارسال سفارش

1) سفارش‌های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی دوک پس از دریافت تاییدیه ، جهت ارسال و تحویل تنها از دو طریق اداره پست یا تیپاکس بسته به انتخاب مشتری آماده خواهند شد.

2) بسته‌بندی و ارسال سفارش‌های شهرستان از طریق شرکت ملی پست ایران و بصورت پیشتاز انجام می‌گیرد و هزینه سفارش فقط به‌صورت آنلاین قابل پرداخت است. بدیهی است کالا در اولین روز کاری بعد از روز واریز وجه به پست تحویل داده و ارسال می‌شود و معمولا در بازه زمانی بین 2 تا 5 روز کاری بدست مشتریان محترم خواهد رسید. گفتنی است هر‌گونه تأخیر و کم‌کاری از سوی شرکت پست و تیپاکس در ارسال سفارش از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی و تیپاکس قابل رهگیری خواهد بود.

3) مشتریان گرامی می‌توانند روند بسته‌بندی و ارسال سفارشات از طریق اداره پست را از سامانه https://tracking.post.ir و سفارشات ارسالی از طریق تیپاکس را از سامانه https://tipaxco.com/tracking پیگیری نمایند.

4) برای ارسال به وسیله تیپاکس میتوانید پس از ثبت کالا های مورد نظر گزینه تیپاکس را انتخاب نمایید و هزینه ارسال به وسیله تیپاکس را درب منزل پرداخت نمایید و تنها هزینه لفاف و بسته بندی بسته به تعداد جنس به جنس خریداری شما اضافه می گردد.

تحویل سفارش

1) تحویل‌گیرنده کالا یا نماینده ایشان (با ارائه کارت شناسایی) باید هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی ثبت کرده است، حضور داشته باشد و کالا را شخصاً تحویل بگیرد. در صورت عدم حضور تحویل‌گیرنده در محل، مسئولیت برگشت بسته به عهده خریدار میباشد.

2) مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بسته‌ها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با شماره پشتیبانی سایت 33852588-013 تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.

3) در صورتیکه دریافت سفارش از زمان واریز وجه بیش از 5 روز کاری به طول انجامید، حتماً مجموعه را در جریان قرار داده و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.

4) لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت نبودن شما، بسته را تحویل بگیرند در غیر این صورت، بسته برگشت داده می‌شود.

5) در هنگام باز کردن بسته دقت فرمایید اینکار با دقت و آرامش صورت پذیرد و از آسیب رساندن به اجناس داخل کارتن یا پاکت بوسیله قیچی یا چاقو جلوگیری بعمل آید.

6) مشتریان ساکن رشت که سفارش خود را از طریق پیک تحویل می‌گیرند، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در ورودی ساختمان انجام می‌شود و سفیر پیک، وارد فضای داخلی ساختمان، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد.

 

شرایط تعویض/ عودت کالا

حتما قبل از ارسال و مرجوع کالا با شماره های واتس اپ زیر هماهنگی صورت گیرد

1) چنانچه کالای خریداری‌شده دارای ایراد باشد و این ایراد به تایید مجموعه برسد کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه تعویض خواهد شد.

2) تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقی‌مانده و بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد. و فاکتور فروش داخل بسته قرار گرفته و همچنین لازم است کالا در بسته‌بندی ارسالی دوک، بدون هیچ صدمه‌ای قرار گیرد.

3) در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری‌شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال می‌شود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.

4) اجناس حراجی خریداری شده به هیچ عنوان امکان تعویض و مرجوع را ندارند.

5) مرجوع یا تعویض کالا تنهادر صورت تایید تیم پشتیبانی مجموعه وجود دارد. لازم بذکر است که اجناس شما مشتریان گرامی قبل از ارسال و بسته بندی به دقت چک شده و سپس داخل بسته پستی قرار میگیرد لذا هرگونه هزینه و تبعات بدون هماهنگی با امور مشتریان به عهده مشتری گرامی میباشد.

6) فاکتورهای تعویضی، قابلیت تعویض مجدد ندارند.

7) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام‌شده توسط مشتری، برای بوتیک محفوظ است. در ادامه‌، وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام‌شده از سوی مشتری واریز می‌شود و مشتری با ورود به سایت  می‌پذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

8) محصولات با عنوان اکسسوری، لوازم شخصی، لگ و ساپورت‌، نیم تنه، لباس‌زیر و کلاه به علت مسائل بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند.

9) برگشت بسته های مرجوعی پس از تایید مجموعه توسط شما فقط می بایست از طریق اداره پست ارسال شده و هزینه عودت در صورت مشکل نداشتن کالا به عهده مشتری میباشد.

و در پایان  کدهای تخفیفی که در مناسبت‌های مختلف از سمت فروشگاه دوک به عنوان هدیه ارائه می گردد، دارای محدودیت زمانی بوده و طی بازه‌ای که مشخص شده، منقضی خواهند شد.

فقط با یه اسکن

دوک تو جیباته :)